  • Data: 2006-08-22 14:53:18
    Temat: Re: teraz beda do rowerzystow strzelac...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > Bardziej bym sie sklanial o uprawnienia detektywistyczne. Wiesz,
    > jezdzenie za kims, dyskretne nagrywanie kamerką...

    Po raz n-ty udowadniasz, że nie masz bladego pojęcia o obowiązującym
    prawie - włącznie z podstawową zasadą państwa prawa "co nie jest
    zabronione - jest dozwolone".

    > Zamocujesz kamere na motorynce? :D

    Primo: coś się tak przypieprzył do motorynek?
    Secundo: tkwisz swoim umysłem w zamierzchłej prehistorii elektroniki,
    kiedy kamery były OGROMNE.