    From: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tepsa i "lewy" pełnomocnik
    Date: Mon, 09 Aug 2004 11:54:15 +0200

    Maddy wrote:

> [...]
    > podobno wyznaczyła na pełnomocnika jakiegos Jana Kowalskiego.
    >
    > Pytanie - do kogo zglosić takie karygodne fałszowanie danych? W końcu
    > każdy mężczyzna przedstawiając sie jako Jan Kowalski ma w tej chwili
    > możliwośc dysponowania moja linia telefoniczną a ja do dzis o tym nie
    > wiedziałam. Może np. zamówić jakieś usługi, zmienić abonament a nawet
    > zamówic przeniesienie linii.
    > Żeby skasowac to "pełnomocnictwo" musze osobiście, z dokumentami
    > firmy, udac sie do Telepunktu.
    >
    > Czy to sie aby nie nadaje do Giodo? A może od razu do prokuratury?

    A co to ma wspólnego z GIODO - chyba że ów Jan K. ma zastrzeżenia do
    ciebie lub tepsy o upublicznienie jego danych. Do prokuratury jak
    najbardziej o podejrzenie popełnienia prestępstwa fałszerstwa
    donumentów bo masz prawo oczekiwać, że tepsa ma jakieś dokumenty
    potwierdzające udzielenie pełnomocnictwa.

    > Na razie spróbuję wydrzeć z Tepsy jakiś dokument potwierdzający że ten
    > Jan Kowalski jest wpisany jako mój pełnomocnik, bo jak pełnomocnictwo
    > cofnę to potem okaże sie że Tepsa robi wielkie oczy bo nic takiego sie
    > nie zdarzyło, żadnego pelnomocnika nie było i o co chodzi?

    Wątpię czy dadzą ci coś na piśmie. Jeśli chcesz się naprawdę targować z
    tepsą to najważniejsze jest właśnie zbieranie dowodów. Może jakiś
    magnetofon (analogowy oczywiście)

    W firmie ostatnio mieliśmy lepszy numer z tepsą. W naszej umowie o
    neostradę zostały podmienione wszystkie strony z wyjątkiem ostatniej -
    tej z podpisami. Poniewąż zgodzili się jednak rozwiązać umowę bez strat
    dla nas więc szefowstwo nie zdecydowało się na prokuraturę. Ja uważam
    że szkoda.