  • Data: 2004-03-29 12:33:08
    Temat: Re: teoretyczne pytanie - regulamin spoldzielni mieszkaniowej
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:c480s6$e76$1@news2.ipartners.pl...
    > Ave!
    >
    > Tak sobie przeglądam regulamin spółdzielni mieszkaniowej (z założenia,
    > że lepiej wiedzieć więcej, niż mniej, choć czasem zaczynam wątpić w tę
    > regułę ;)
    >
    > I jest tam taki zapis, który daje przedstawicielom spółdzielni (bliżej
    > nieokreślonym) prawo wejścia do mieszkania (także siłą w asyście
    > policji) w celu 'kontroli stanu technicznego'.
    >
    > Czy taki zapis jest legalny? Nie żebym nie chciał wpuszczać speców
    > kontrolujących np. instalację gazową, ale chodzi mi o problem
> [...]

    Czy nie zawiele od Grupowiczow wymagasz? Chcesz odpowiedzi, czy przepis
    jest zgodny z prawem, a nie chce Ci sie go zacytowac, tylko go
    relacjonujesz. Diabli wiedza, czy czegos nie pokreciles.

    Generalnie zapis wydaje sie sprzeczny z prawem, ale sa sytuacje, gdy do
    twojego mieszkania mozna wejsc z uzyciem sily. Wystarczy ze ktos Cie
    zakabluje na policji, ze masz w domu narkotyki. Jak nie otworzysz drzwi, to
    je wywaza, a potem bedziesz wyjasnial i procesowal sie o koszty naprawy.
    Dzialania policji beda legalne, w tym wywazenie drzwi. Ale koszty beda
    musieli Ci pokryc, bo dzialania legalne, ale nieuzasadnione. Zycie jest
    bardziej skomplikowane, niz Ci sie wydaje.

    --
    pozdrawiam:-) Marek