  • Data: 2009-07-28 11:51:22
    Temat: Re: temeperatura a gwarancja (umowa zakupu nieruchomości)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-07-28, yapann <y...@o...pl> wrote:
    > hej mam taką zagwozdę
    > w Karcie Gwarancyjnej mieszkania napisano, że "deweloper nie ponosi
    > odpowiedzialności z tytułu gwarancji, w wypadku [...] utrzymywnia w lokalu
    > temperatury poniżej 19 st C"

    Ponieważ wyraźnie widać jakiego masz fajnego developera to bądź świadom,
    że na mieszkania istnieje rękojmia i to 3-letnia, tak że z gwarancji nie
    musisz korzystać.

    > i teraz różne okoliczności zagadneinia:
    > - nie określono, kto i jak ocenia "temperaturę w lokalu"

    jego problem

    > - czy słusznie sądzę, że zapis jest niejasny, jakoby przepada cała
    > gwarancja, an ie tylko na konsekwencje 'niskiej' temperatury

    skoro będzie twierdził, że przepada bo, to na nim będzie ciążył
    obowiązek udowodnienia, że owo bo zaistniało

    > dodatkowo, pytania filozoficzne
    > - co jesli użytkujący uważa, że temperatura 18 st C jest dla niego
    > stosowniejsza
    > - podczas dłuższej nieobecności teoretycznie trzeba mieć w domu 'saunę' ..

    MBSZ taki zapis jest w ogóle sprzeczny z zasadami życia społecznego,
    więc ja bym się za bardzo nie przejmował tym bardziej, że istnieje ww
    rękojmia a gwaracja jest zawsze dobrowolna..

    --
    Marcin