  • Data: 2020-06-09 21:00:01
    Temat: Re: tematy maturalne wyciekły
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.06.2020 o 19:59, Budzik pisze:

    > Trudne?
    > Chcesz powiedziec, ze prokuratura nie moze zapytać googla o adresy IP
    > zapytań a potem po adresach znaleźc adresów tych osób?

    Próbowałeś choć raz szukać w tego typu logach czegokolwiek?

    > Nie oszukujmy sie, przeciez nie trzeba bedzie wielu przesłuchac zeby
    > którys puscił farbe, skąd miał temat.

    Bez wątpienia. Tylko co to da? Powie, że miał od kolegi. Zauważ, że samo
    posiadanie tematu nie jest przestępstwem. Ja nawet nie za bardzo wiem,
    jak taki wyciek zakwalifikować. Przecież te koperty nie są niejawne w
    rozumieniu ustawy (chyba?). Zatem mam wątpliwość, czy w ogóle
    prokuratura jest właściwym organem.

    > Naprawde chcesz powiedziec ze technicznie niedasie?

    TEchnicznie wiele rzeczy jest prostych.

    > Nie wiem jak działa dzisiejsza matura.
    > Uczniowie nie dostaja zadnych materiałów?

    Jeśli nawet, to wątpię, by przychodziły w kopertach :-)

    --
    Robert Tomasik