  • Data: 2003-04-08 15:31:16
    Temat: Re: tatuaz a aplikacja ? (zaslyszana rozmowa)
    Od: huski <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego dnia - Wt 08 kwi 2003 04:53:38p Ewa napisal(a) nastepujace slowa :

    > hmm.. nie jest to do końca wyssane z palca. Np. nie chcą przyjąć do Policji
    > jeśli masz tatuaż w widocznym miejscu, np. na przedramieniu.

    faktycznie, jest cos takiego. Podobnie chyba bylo kiedys z wojskiem. Mozlwie,
    ze sa jakies przepisy ktore reguluja ta kwestie w
    zakresie pracy w sektorze prywatnym. Warunkiem jest chyba to, ze potencjalny
    tatuaz musi byc w widocznym miejscu, ciezko mi
    wyobrazic sobie sytuacje w ktorej ubiegajacy sie o aplikacje lub o prace
    staje przed pytanie. "Czy ma pan jakies tatuaz, prosze
    zdjac koszule ?" :))))))

    --
    huski
    h...@i...pl