  • Data: 2005-06-08 22:52:14
    Temat: Re: tajemnica prywatnej korespondencji
    Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "olaf" <ola.f3[SPAM WON!]@interia.pl> napisał w wiadomości
    news:0n0da1tm34l0b5se0r2ev44pqcppb5jll7@4ax.com...
    W jaki sposób mogę użyć w sądzie archiwum GG jako dowodu?
    Treść tych rozmów może być uznana za prywatną korespondencję
    (o ile się nie mylę), więc przedstawiając ją przynam się, że ją
    naruszyłem i narażę się na proces (tak?).
    Lecz przecież archiwum to korespondencja po(!) doręczeniu, więc
    zdobycie jej jest związane z nienależytym jej zabezpieczeniem. (tak?)

    A jak wygląda sprawa takiej korespondencji przeprowadzonej korzystając
    z firmowego komputera?
    Czy nadal jest prywatną?
    Czy firmowowy informatyk mógłby mi ją przekazać bez narażania się?

    Ale co to za dowód. Przecież jak wyeksportujesz taką historię z GG np. do
    pliku worda :) i przedstawisz sędziemu to cię wyśmieje. Przecież taką
    historie można dowolnie edytować.