  • Data: 2004-02-29 11:49:36
    Temat: Re: tPSA próba wyłudzenia ????
    Od: szpakuu <s...@g...lost.spamer> szukaj wiadomości tego autora

    ROT13 wrote:

    > późniejszego rachunku opiewającego na dużą kwotę za kilka miesięcy,
    > niezwłocznie zgłosiłem ten fakt w październiku 2003 na Blue Line 9393.
    > Reklamacja została przyjęta i rozpatrzona w miesiącu styczniu 2004 kiedy
    > to dostałem faktury korygujące na łączną kwotę 329,21 zł za miesiące,
    > kiedy nie płaciłem za SDI. Do tej pory wszystko przebiegło prawidłowo.
    > Jednak dnia 22.01.2004 dostałem fakturę FRZxxxxxxxxxxxxxxxx za miesiąc
    > 01/2004. Na niniejszej fakturze oprócz innych, widnieje pozycja "Usługa
    > SDI - instalacja /PKWIU-64.20.1" na kwotę 280,38 zł.

    Wygląda na to że tpsa uprawia "kreatywną księgowość".
    Świadczy o tym uznanie reklamacji w styczniu (zgłoszona w październiku).
    Mi wystawili fakturę za modem do neostrady którego od nich nie pobierałem.
    Sytuacja analogiczna. Reklamacja złożona 5 listopada. tpsa ma miesiąc na
    rozpatrzenie. Uznanie reklamacji w styczniu.
    Na koniec roku bilans ekonomiczny w rubryce przychody (wirtualne) spory.
    Nic to że w styczniu już wygląda to inaczej ...

    --
    szpakuu(at)poczta.onet.pl