    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: szury w życiu codziennym [Kto po wyzwaniu od "szurniętego" pobiegł
    się zaszczepić?]
    <su8qng$eil$1@dont-email.me> <q...@4...com>
    <a...@w...eu> <WZsOJ.603531$hye7.11643@fx11.ams1>
    <620aafab$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 15 Feb 2022 00:30:43 GMT

    On 2022-02-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To nic nie rozwiązuje. Ja zaszczpiłem się trzykrotnie, żona też,
    > dzieciaka zaszczepiliśmy a i tak jestem naczelnym antyszczepem polskiego

    Zasadniczo mam tu bardzo podobnie w tym w kwestii poglądów, a tu nic. Z
    tym, że ja mam zdaje się czarującą osobowość i nie doprowadzam ludzi do
    robienia korelacji.

    > usenetu, bo jak to tak dane bezczelnie podawać;)

    Ja tej całej dyskusji za specjalnie nie rozumiem. Ty mówisz, że nie
    chronią bo skuteczność znacząco spada po tych 6ciu miesiącach. Twoi
    oponenci odpowiadają, że chronią (np. w okresie poprzedzającym).
    Wszyscy mają racje, naparzanka trwa. Dodatkowo wszyscy się zgadzają, że
    trzeba się szczepić.

    No ale AF mi chyba nieodpowiedział? Ciekawe czy Polański się zaszczepił.

    --
    Marcin