  • Data: 2022-02-13 10:52:31
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.02.2022 o 23:09, m4rkiz pisze:

    > a umiesz czytać ze zrozumieniem?

    Umiem.

    > czy położenie słowa 'chyba' w zdaniu "CHYBA W OKOLICY WAKACJI" to dla
    > ciebie zagadka?

    A skąd.
    Takiego zdania nie rzucił ani w okolicy wakacji, ani w okolicy Pierdziszewa.

    > ale żeś się nakręcił :)

    Zaraz tam nakręcił.
    Ludzie zwykle olewają głupoty szurów i nie reagują. Ja to poniekąd
    rozumiem, bo ileż można.

    Ale... "Zło zwycięża, gdy dobrzy ludzie nic nie robią."

    A ja jestem dobrym człowiekiem :)
    I nic mnie to nie kosztuje.

    > po chuj dopierdalasz się w trzech odsłonach do czegoś, czego nawet nie
    > przeczytałeś poprawnie?

    Dopierdalam się właśnie dlatego, bo przeczytałem poprawnie.
    I będę się dopierdalał w tylu odsłonach ile będzie konieczne. Nie mam
    mocy sprawczej, jak google, żeby szura po prostu usunąć dla dobra ludzkości.
    Ja sprawdziłem, czy Horban to powiedział w okolicach wakacji - nie
    powiedział. Gdyby on też sprawdził, te też by się dowiedział. Przy
    okazji dowiedziałby się, że w ogóle niczego takiego nie powiedział.

    Mnie ciekawi, dlaczego bardziej irytuje cię wielokrotne prostowanie
    szurskich głupot (skoro tobie się nie chce tego robić), niż ilość odsłon
    głupoty, manipulacji i bezczelnych kłamstw prezentowanych przez szurów.

    > tyle że nachalne robienie ze szczepionki ósmego
    > cudu świata jest na dziś dzień po prostu przeciwskuteczne, a agresywna
    > pogarda aż bijąca z niektórych,

    Wyjaśnienie jest proste.
    Ponieważ głaskanie głupoty, manipulatorów i bezczelnych kłamców też nie
    pomaga, a wręcz przeciwnie.

    > którym wydaje się że są ambasadorami
    > rozumu, rodzi automatyczny opór wśród tych którzy są wystraszeni czy
    > mają jakieś - zwykle bezzasadne - wątpliwości.

    Czyli jak zwykle w historii ludzkości.

    Zwykle jest tak, że ludzie kulturalni cackają się z oszołomami, bo są
    kulturalni, bo człowiekowi wykształconemu nie wypada itp. pierdoły. Nie
    nazywają rzeczy po imieniu, bo nie można być takimi jak oni, bo trzeba
    pokazać wyższość rozumu poprzez kulturę i grzeczne słówka... a potem do
    władzy dochodzi pis (i konfederacja).
    I nagle okazuje się, że trzeba wyjść na ulicę i zacząć używać języka,
    który oni rozumieją, aby wrócić do normalności.

    Lepiej głośno przeklinać, niż być małym i cichym skurwysynem.

    Pozdrawiam
    Piotr