  • Data: 2022-02-13 08:31:54
    Temat: Re: szury w życiu codziennym
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.02.2022 o 08:10, Shrek pisze:

    > Dajesz. Tylko dawaj od razu datę i godzinę, żeby zobaczyć co było w
    > wiadomości napisane.

    Dobra - tu masz napisane co popieram a czego nie i że potwierdzam, że
    szczepienia ograniczają szansę cieżkego przeboegi ale samego
    zachorowania już niespecjalnie.

    "W sumie ja popieram. Albo przynajmniej do grudnia popierałem. Teraz to
    mam mieszane uczucia - popierałbym dla grup ryzyka, bo jednak zmniejsza
    szansę hospitalizacji i ciężkiego przebiegu, tylko mam dylemat czy
    należy dzielić ludzi na grupy pod względem przymusu, więc w ramach
    kompromisu poparłbym przymus dla wszyskich. Ale moje zdanie jest bez
    większego znaczenia, bo rząd nie popiera przymusu. Natomiast popiera
    dyskryminację ze względu na to czy wziąłeś _dobrowolne_ szczepienie, a
    tego z kolei nie popieram ja;)"

    Dla ułatwienie - chodzi o to czy poprałbym _obowiązkowe_ szczepiaenia.
    Taki ze mnie natyszczep i szur, że się szczepie i popieram obowiązkowy
    program szczepień i w sumie widziałbym w nim szczepienie na covida. Ty
    po prostu każdego trochę "na lewo" od siebie identyfikujesz jako szura i
    antyszczepa, choćby był zwolennikiem obowiązkowych szczepień;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.