  • Data: 2004-10-25 14:52:17
    Temat: Re: szukam prawnika
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Gotfryd Smolik news napisał(a) w wiadomości

    > Przyjmijmy.
    > Powiadasz że jakiś inny niż "staranność" element wykonania umowy
    > zlecenia decyduje o uznaniu jej wykonania ?
    > W szczegolności - czy dopuszcza się ocenę zlecenia wg "efektu" ?
    > A umowa była odpłatna...
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    A kto powiedział, że nie mogę zawrzeć umowy rezultatu? Nie ma takiego zakazu.
    Nie będzie to co najwyżej umowa "czystego" zlecenia, lecz umowa "mieszana".
    Żaden przepis kpc (87 i następne) czy kc (98 i następne) nie wymaga by mocodawcę
    i pełnomocnika łączyła umowa zlecenia. Wewnętrzny stosunek prawny nie musi wcale
    wynikać z umowy zlecenia.

    --
    JOHNSON :)