  • Data: 2007-01-07 11:57:34
    Temat: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Od: krys <k...@p...onet.plys> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > KURWA!, by odpowiedziec za czyn karalny trzeba byc swiadomym w
    > momencie jego popelnienia, trzeba byc kurwa mac poczytalnym.
    > A wtakim
    > przypadku mozna miec powazne watpliwosci co do tego faktu jezlei
    > dzieje sie to wlasnie w takim momencie,

    Przemusiu drogi, jeżeli nie potrafisz panować nad emocjami, to lepiej
    odłóż grupy na bok. I lepiej nie zbliżaj się do kobiet, żebyś potem nie
    musiał sobie niepoczytalności wymyślać.

    > Jezeli nie potrafisz czytac
    > zezrozumieniem to nie dyskutuj lepiej z nikim.

    Jeżeli nie potrafisz jasno wyrazić tego, co chcesz przekazać, to wiesz -
    "nie dyskutuj lepiej z nikim". Napisałeś czarno na białym.

    > koncze bo mi sie juz nie chce szukac tego watku.

    Amen.

    Justyna