  • Data: 2007-01-06 11:07:08
    Temat: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krys napisał(a):

    > No jasne, bo dyskusja była o odwracaniou kota ogonem, a nie o gwałcie.

    piszesz rzekomo moje zdanie od dupy strony, ja nic nie pisalem o tym ze
    gdy kobieta posiada krotka spodniczke to chce by ja zgwalcono i to
    usprawiedliwia dzialanie sprawcy, tylko o przypadku gdy za jej zgoda
    dochodzi do stosunku i jej w trakcie sie odwidzi, w takimmomencie mozna
    miec watpiwosci co do poczytalnosci w trakcia trwania tego gwaltu, -bo
    nie przeczylem mistrzu ze to moze byc gwalt - sprawcy, bo chyba zdajesz
    sobie sprawe ze aby czlowiek odpowiedzial za to co zrobil nie wystarczy
    sam skutek w postaci zgwalcenia. Wyobraz sobie ze dochodzisz a Twoj
    partner nagle mowi, nie nie chce, i pomysl czy bylabys w stanie
    zapanowac nad soba i przestac, bo w sweitle twojego rozumienia,
    popelnila bys gwalt i powinnas pojsc za to siedziec.

    P.