    From: "Monika Zalewska" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szkoła
    Date: Wed, 9 Nov 2005 23:13:33 +0100

    Witam
    Już po sprawie. Powiedziałam co miałam do powiedzenia, może nie tak ostro i
    zdecydowanie jak miałam zamiar, ale powiedziałam. Pani pedagog o dziwo
    przyznała mi racje. Może dlatego, że za diabła nie mogła zrozumiec skąd ja
    wiem takie rzeczy (miała mnie za kompletnego ignoranta i .... może nawet
    bardzo sie nie myliła). Z prawem nigdy do czynienia nie miałam, zawsze pełna
    ufności do urzędników. Teraz wiem, ze dobrze jest miec blade pojęcie.
    Dlaczego sama wyjęłam okno? Bo lubie wyjmować ramy okienne z potłuczonymi
    szybami:)
    Prace społeczne? Nadmieniam, że syn zgłosił się na ochotnika do grabienia
    liści na terenie szkoły, jeszcze przed niefortunnym zdarzeniem. Nie wiedział
    wtedy, ze dwa dni potem wybije niechcący nadtłuczoną szybę, więc grabił "za
    friko" z dobrej i nieprzymuszonej woli.
    Najważniejsze, ze chyba wszystko juz ma swój finał i sprawa okna pójdzie w
    niepamięć.
    Do następnego potłuczenia ...
    Dziekuję za wsparcie i za fachowe porady, miło jest wiedzieć, ze sa ludzie,
    na których mozna liczyć w razie kłopotów
    Pozdrawiam, Monika Zalewska