  • Data: 2022-04-22 21:31:18
    Temat: Re: szczepionki
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.04.2022 o 20:59, J.F pisze:

    > Jak ani slowa. Wyeksportowała.

    nie do końca:

    "The head of the European Commission, Ursula von der Leyen, said on
    Monday that the EU has exported over 1 billion coronavirus vaccines
    produced in member states since December 2020."

    Przy czym " exported over 1 billion coronavirus vaccines" to jest
    hyperlink do innego artykułu... gdzie nic o tym jakobyśmy wyeksportowali
    ten miliard nie ma. Czyli tradycyjnie jak to u fakteczkersów - "źródła
    od 1-4 wyraźnie stwierdzają" a jak sprawdzisz to chuja stwierdzają a
    faktczekersi odwołują się do siebie na wzajem. Chujnia gorsza niż szury.

    > Czyli sprzedała z pieniadze?

    Tak naprawdę ie wiadomo. Musimy wierzyć, że ktoś napisał, że ona
    powiedziała... Ja tam nie wierzę, skoro nie ma linków do oficjalnych
    dokumentów, tylko kilak stwierdzeń odwołujących się do siebie na wzajem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!