  • Data: 2005-02-19 13:12:30
    Temat: Re: szablony stron WWW
    Od: "pytacz" <h...@p...onet.pl.usun.to> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > z tego co pamietam dot TM ..
    > sa 2 mozliwosci kupna szablonow:
    > a) na wylacznosc, znika z oferty, cholernie drogie

    wiem wiem.

    > b) licencja - kolo 100-200 zl za szablon, jedynie mozliwosc uzywania,
    > moze kupic go wiele osob i wykorzystac 1-razowo tylko dla siebie.

    No wlasnie, mozna uzyc go jednarazowo, ale np. na e-szablon pisze, ze mozna
    go odsprzedac (nie uzywajac go), albo uzyc go np. do zrobienia stronki
    jakijsc firmie.

    > Nie sadze, zeby gosc kupil wszystko na wylacznosc :-) chociaz ..

    To nie w tym sprawa. Gosc jest po prostu jednym ze sprzedajacych. Ma
    podpisana umowe z TM. Z pierwszej sprzedazy placi im wszystko natomiast z
    nastepnym jakis niewielki procencik, albo juz w ogole.

    > nie wiem co to za serwis e-szablon, czym sie zajmuja .. mowie ino co
    > pamietam.
    >
    > Dostac "nielegalnie" niektore szablony nie problem w sieci .. wystarczy
    > troszke poszukac..
    > sam mam kilka na dysku z TM :-) sciagnalem z jakiejs stronki chyba..

    Nie chodzi mi o nielegalnie, bo to nie problem. Mam takich szablonow dosc
    sporo na dysku i co z tego. Nie idze ich nigdzie wykorzystac, bo jak :-/
    Wiem ze kupilem te szablony legalnie. Tylko pytanie, czy moge wykorzystac je
    do zrobienia strony jakiejs firmie i czy to bedzie legalne.