  • Data: 2003-02-07 10:45:10
    Temat: Re: studenci i ich prawa..
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <b1vrf8$4ud$1@atlantis.news.tpi.pl> Danonwoj napisał(a):
    > Ale mi chodzi o to, że np. powiem, że w tej chwili piszę i nie życzę sobie,
    > aby mi ktoś wyrywał kartkę z pracą i oglądał ją na wszystkie strony?? Co
    > wtedy? Nie sądzę, żebym to ja bym winien.

    Stary, ludzi wywalali z uczelni za krzywy uśmiech pod adresem Pana
    Dziekana, a taki numer na egzaminie to dopiero... No powiedzmy, że
    wywalić to Cię nie wywalą, musiałbyś mieć pecha, ale taki pan profesor
    dr hab. inż. powie po prostu, że nie zaliczysz i koniec. I nic mu nie
    zrobisz. Co gorsza, będzie Cię pamiętał i zaliczysz dopiero, kiedy uda
    Ci się zmienić wykładowcę (o ile to nie będzie jego kumpel). Dziekan,
    rektor nic mu nie zrobią. Możesz iść się procesować, ale stary...
    ja na przykład mam ciekawsze rzeczy do roboty w życiu niż siedzieć
    przez jego ćwierć w sądzie i udowadniać, że nie jestem wielbłądem.

    Formalnie, oczywiście, nie ma prawa zaglądać Ci w kartkę. Możesz
    go pozwać i wyrwać trzy miliardy dolarów odszkodowania. Możesz też
    podciąć sobie żyły w bezsilnej złości na beznadzieję tego świata. ;)

    We Wrocławiu taki jeden procesował się z uczelnią, ale dopiero po
    studiach - wiedział, co robi. ;)
    --
    Samotnik