  • Data: 2021-07-16 22:15:06
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.07.2021 o 20:40, ąćęłńóśźż pisze:
    > Bolanda to dziwna kraj.
    > Dziś wzywałem 999 pogotowie do dziewczynki, która upadła na podwórku
    > łamiąc rękę i nie chcieli wysłać karetki, bo... nie jestem rodzicem
    > (jedynie sąsiadem), a matka dopiero w pośpiechu jechała z pracy.
    > W sumie to dziecko mogłoby zejść gdyż cyt. "ale być może rodzic nie
    > życzy sobie interwencji ratowników i będzie miał pretensję, że
    > przyjechaliśmy".

    Na przyszłość dzwoń 112, a nie 999. Dostaną formatkę i muszą ją
    obsłużyć. Tego typu spychoterapie były jednym z powodów powołania CPR-ów
    zamiast dzwonienia do poszczególnych służb. Obecnie 997 i 998 są
    połączone na CPR. Tylko 999 jeszcze zostało, ale podejrzewam, ze też za
    kilka lat to przełączą.

    --
    Robert Tomasik