eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawostrzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia) › Re: strzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia)
  • Data: 2013-05-29 19:54:51
    Temat: Re: strzelac do kradnacych transformatory! (punkt widzenia-punkt siedzenia)
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-29 14:39, Arek pisze:
    > Ja też jak ukradli mi radio w aucie - pal licho radio, ale stłuczenie
    > szyby mnie wkurzyło - też miałem pierwszą myśl "strzelać do złodziei".
    > Na szczęście szybko człek sobie uświadamia, że to tylko rzecz/pieniądze
    > a z drugiej strony jest ludzkie życie.

    Ludzkie życie? To jest życie chwasta a nie człowieka.
    Chwasty trzeba bezlitośnie wyrywać a nie leczyć i się nad nimi litować.
    Chwast zawsze będzie chwastem. Dzisiaj łupie bezkarnie trafa, auta, a
    jutro wejdzie do Twojego domu, przyłoży żelazko do jaj i wszystko oddasz
    zanim je do prądu podłączy.

    Dzięki takim poglądom, bandyci w biały dzień i przy świadkach rabują,
    napadają, wchodzą do mieszkań bo kar nie czują. Ale gdy by takiego
    jednego z drugim skurwysyna, średnio raz w tygodniu odstrzelono, to nie
    musiał byś drzwi na klucz zamykać. Więzienia by odetchnęły i budżet też.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl