  • Data: 2009-10-15 09:26:48
    Temat: Re: strażnik wyjmuje ulotki na parkingu hipermarketu
    Od: Stachna <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Paź, 11:02, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Twierdzisz, że prywatny teren jest eksterytorialny? ;->
    Tak i możesz na własnym terenie pod twoim zarządem ustalić własne
    przepisy jak np. zakazy parkowania w określonych miejscach, tylko dla
    pracowników, tylko dla wykupujących abonament, tylko dla dostawców
    towaru, parokwanie dozwolone tylko w godzinach otwarcia sklepu.
    Samochody osób niestoujące się do w.w. punktów będą odholowane na
    koszt właściela na parking strzeżony do wyjaśnienia (dla
    uprzyjemnienia 10km od miejsca parkingu). - zakaz wjazdu samochodów z
    rejestracją "PALANT" i piszącym nadmiernie "ROTFL"

    > ROTFL
    pkt. 2 regulaminu ZABRANIA SIĘ ROZNOSZENIA i ROZWIESZANIA ulotek bez
    zgody ZARZĄDCY
    byleby szczęka za nisko nie upadła

    > MegaROTFL
    Łamiesz obowiązujące przepisy i niestosujesz się do nich - stanowisz
    zagrożenie dla innych - jesteś osobą nieodpowiedzialną i być może
    psychicznie chorą co stanowi zagrożenie dla innych użytkowników

    > Tutaj niby z sensem...

    > Ale tutaj to już GigaROTFL
    Jak wyżej przepisy obowiązują wszystkich - i ich łamanie należy
    zgłaszać odpowiednim organom

    > Znowu przebłysk świadomości ;->

    > Właśnie opadło mi wszystko - nie tylko ręce...

    A coś poza ROTFL potrafisz napisać obal argumenty, a nie posługujesz
    się skrótem który za bardzo pewno nie rozumiesz jeżeli powiesz skąd on
    się wywodzi i pełne jego znaczenie w ciągu minuty - to uwierzę, że go
    znasz - a teraz pewno szybko gogle będziesz wertował