  • Data: 2008-10-29 09:07:04
    Temat: Re: straz miejska a mandat za szyba
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > co mi grozi za to, ze wezme papierek (wezwanie) ktore wypisuje sm i zostawia
    > za wycieraczka auta.

    Była taka głośna sprawa w Bydgoszczy. Przeczytaj tutaj:
    02.html

    "Sędzia Wiesław Czerwiński uzasadnia orzeczenie: "Wkładanie za wycieraczkę
    samochodu zawiadomienia nie można uznać za skuteczne. Takiego zawiadomienia nie
    przewiduje żadna cywilizowana procedura. To zarząd drogi obowiązany jest
    przeprowadzić w niezbędnym zakresie postępowanie dowodowe, a wymierzanie kar
    pieniężnych winno następować w drodze decyzji administracyjnej. Wymagają tego
    zasady demokratycznego państwa prawa."

    Poza tym - nie pamiętasz? - przecież samochód w tym miejscu postawił Twój
    serdeczny przyjaciel Gruzin. SM musisz tylko podać jego imię, nazwisko i adres
    zamieszkania. Oczywiście w Gruzji!

    --
    Lukasz