    From: Mark <t...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stłuczka tajniaków z taxi - wina tajniaka
    Date: Wed, 13 Jan 2010 16:09:36 +0100
    Sender: Mark <>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 12:36:05 +0100, Amir napisał(a):

    > taksiarz wystarczony
    > nie zna się na przepisach, taki bidny chłopek, roztropek z niego, podpisał
    > nie wie nawet co, byle dali mu spokoj, prawko zabrali.

    Jakos niejedna taksowka juz jechalem, i jeszcze nie spotkalem taksiarza
    ktory bylby "bidny chlopek roztropek, wystraszony, nie zna sise na
    przepisach, podpisal nie wie nawet co"

    Wrecz przeciwnie - to najbardziej zadufana w sobie zgraja kierowcow,
    przeswiadczonych ze pozjadali za kolkiem wszystkie rozumy.
    To co piszesz nie trzyma mi sie kupy.

    --
    Mark