  • Data: 2010-01-11 20:42:00
    Temat: Re: stłuczka tajniaków z taxi - wina tajniaka
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Amir pisze:

    > szkoda rodziny tylko, ale coz zycie...

    Mógł myśleć zanim wsiadł za kółko.
    W sylwestra musiałem bardzo awaryjnie udać się w miejsce oddalone o
    niecałe 4km od domu. Jako, że miałem 2 browarki już spożyte wykonałem
    jeden magiczny telefon po TAXI i za śmieszne 33zł za kurs załatwiłem temat.

    Gdybym wsiadł do auta, gdybym....... , gdybym.......... , gdybym nie daj
    Boże zabił kogoś, kto imprezując w Nowy Rok wlazłby mi pod auto .......

    Czy warto ryzykować?

    Jak napisałem. 33zł załatwiło temat, więc biorąc przykład z siebie nie
    mam litości dla pijanych za kierownicą.

    Dożywotnio zabierać prawko i konfiskować auto ... za głupotę.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com