  • Data: 2003-10-06 19:00:14
    Temat: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:blr966$3jn$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Sorry, ale ja czegoś tutaj nie rozumiem. Twój ojciec przyznał się do winy
    > zaraz po całym zajściu ? To po co teraz kombinować ze zmianą zeznań ? Ze
    > strony tatuśka jest to tylko cwaniactwo i (popularne obecnie słowo)
    > MATACZENIE.

    nie przyznal sie, napisal oswiadczenie o podanej tresci i nie zmienia
    zeznan, jak juz napisalem nie bylo by wiekszego problemu gdyby gosciu nie
    stwierdzil w czasie rozmowy ze widzial samochod, mogl zareagowac i uniknac
    kolizji i tego nie zrobil, to bylo powodem takiego opisania zdarzenia w
    oswiadczeniu

    > Nie zdziw się, jeżeli kiedyś Ty pukniesz kogoś i pomimo najszczerszych
    > twoich chęci i zapewnień o swojej winie, ten ktoś zadzwoni na policję,
    która
    > przyjedzie tylko po to, aby zabrać Ci prawko i 500zł z kieszeni, ponieważ
    > nie będzie Ci ufał.

    nie 500 tylko 300 i nie zabiera prawka, skad ty masz takie wiadomosci??

    > Swoją drogą to muszę Ci pogratulować stosunku do starszych osób. Pamiętaj,
    > że kiedyś też będziesz takim sklerotycznym, trzęsącym staruchem, o ile
    > dożyjesz takiego wieku.

    mam taki stosunek na jaki zasluguja :)
    skoro ktos twierdzi ze NIE MUSI unikac kolizji to sam jest sobie winien, ze
    ktos inny nie pala do niego sympatia