  • Data: 2003-10-05 19:05:22
    Temat: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:WRZfb.64068$qU6.1029959@news.chello.at...

    > powiedzial ze widzial i sie nie zatrzymal bo nie musial,

    Czyli powiedział prawdę. Liczył że to twój przyślepawy tatuś się zatrzyma i
    ustąpi mu pierwszeństwa. Co w tym dziwnego widzisz?

    > w domysle jakby mu to prawo nakazywalo, to mialby czas na zatrzymanie i
    nie
    > doslo by do zadnej kolizji

    Gdyby z domu nie wychodził tego dnia to również nie doszło by do kolizji. I
    co z tego?
    Prawo jest prawem a domysły tylko domysłami.

    > oj dziecie ty moje, czy ty myslisz ze jak pisze o swoim ojcu to mam 15
    lat??

    Gdybym wnioskował po logice zawartej w twoich postach to góra 10-12.
    Inni to samo już zauważyli.

    Leszek