    From: "Jacek" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stluczka, on uciekl ja gonilem
    Date: Wed, 22 Feb 2006 07:54:41 +0100

    IMO tak:

    1. Jak czytam jednia byla zwezona po Twojej stronie dziurami, z czego mozna
    wnioskowac, ze Ty zjechales na lewo, a wiec mogles przekroczyc os jezdni i
    stad stluczka.
    2. To czy gosc uciekal, czy nie nie wydaje mi sie miec znaczenia. Moze nie
    zauwazyl? ;-) Ty sadziles, ze to nie Twoja wina wiec go goniles, ale zeby
    udowodnic wine to trzeba miec dowód lub swiadków. Poscig tu niczego nie
    wnosi.
    3. Aby ustalic, kto jest winien raczej trzeba poogladac miejsce stluczki -
    po której stronie jest zwezenie, czy omijajac dziury o których piszesz
    trzeba bylo zjechac na lewy pas, zobaczys, jak wyglada to z przeciwnej
    strony (moze tak bylo takze zwezone?)
    4. Swiadek - Twoja dziewczyna - to moze byc decydujace

    Jacek