    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stluczka na drodze, sprawca pojechal sobie
    Date: Tue, 16 Sep 2008 18:35:10 +0200

    > 7 wrzesnia jakas mila pani wycofujac samochodem z miejsca parkingowego
    stuknela
    > moj samochod stojacy przy drodze (zaparkowany prawidlowo). sprawe widzial
    > znajomy, ktory niestety nie mial do mnie numeru, a ja bylem w rozjazdach
    > pociagiem. dzisiaj mi przekazal temat wraz z numerami rejestracyjnymi. mam
    > wgnieciony blotnik i roztrzaskany kierunkowskaz. co moge zrobic, zeby
    odzyskac
    > pieniadze za uszkodzone auto? chce po numerach dowiedziec sie, czyj to
    samochod
> [...]

    idziesz na psy. Jezeli droga publiczna to drogowka, jezeli teren prywatny to
    najblizszy komisariat wlasciwy miejscowo

    Opisujesz sytuacje. Oni znajduja auto i przepytuja. Jak kobieta sie
    przyznaje to nie ma problemu jak nie to jestes wzywany i skladasz zeznania.
    Jezeli ma ona widoczne obrazenia i policjant uznal, ze jest winna a od
    zdarzenia minelo mniej niz 30 dni to proponuje jej mandat. Gdy wiecej niz 30
    dni automatycznie sprawa idzie do sadu grodzkiego. To samo jak nie chciala
    przyjac mandatu

    Jak nie ma uszkodzen i kobieta twierdzi, ze absolutnie nie to jest raczej
    kupa. Nawet jak przesluchaja twojego kumpla ze to widzial a ni ma sladow to
    kupa.

    Icek