  • Data: 2007-01-17 16:17:13
    Temat: Re: stłuczka
    Od: "Nancy" <nancy15@WYTNIJ TO PROSZE!poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:cnf184-knk.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > No to korzystaj z okazji i dziekuj za łaskawą ofiarę twojej
    > niefrasobliwości - ja bym nie tylko doił z OC ile się da, ale jeszcze
    > dopilnował przyjechania patrolu i wlepienia tylu punktów, ile tylko się da
    > oraz maksymalnego możliwego mandatu.
    >
    > Wkurzają mnie idioci jeżdżący innym "na plecach".

    Korzystam, chciałabym jednak stwierdzić, że warto czasem spojrzeć na sprawe
    inaczej:

    Pani jest poczatkujacym kierowcą. Stłuczka nastąpiła przy ruszaniu. Pani
    probowała sie 3 razy włączyc do ruchu. Po czym wyjechała na srodek pasa i
    sie zatrzymała, czego ja juz nie zdązyłam zauważyć bo myslałam, ze tym razem
    udało sie jej włączyć do ruchu i ruszyłam za nią widząc, ze sąsiedni pas
    jest pusty...

    Wczoraj jak jechalismy do warsztatu wycenic szkodę Pani na odcinku 500 m
    autko zgasło 2 razy... Wiec pomysl tez o tym, ze niektórzy wcale nie powinni
    dostawać prawa jazdy. Mysle ze poszła mi na reke bo sama czuła swoja wine w
    tym wszystkim, mimo ze ja od razu stwierdziłam, ze zapłace i ze to moja
    wina.

    Ania