eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzedaz z USA produktow z dystrybutorami w PL umowa patentowa itp › Re: sprzedaz z USA produktow z dystrybutorami w PL umowa patentowa itp
  • Data: 2011-04-06 11:36:32
    Temat: Re: sprzedaz z USA produktow z dystrybutorami w PL umowa patentowa itp
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Apr 2011, januszek wrote:

    > Tak jest. I wlasciciel tego znaku mowi, ze tego towaru, legalnie
    > oznakowanego nie wolno sprzedawac w Europie.

    Jest mały problem - prawa właścicielskie do towaru skończyły
    się wraz ze sprzedażą.
    Nabywca ten towar *kupił*, jest jego.
    I nie ma podobieństwa do prawa autorskiego - nie można rozważać
    jakiejś "licencji" na znak towarowy, to ROZPORZĄDZAJĄCY PRAWAMI
    ten znak naniósł na towar.

    Czy Ty chcesz zasugerować, że jak ja KUPIĘ jakąś RZECZ, to
    nie mogą nią rozporządzać?

    > Siedziec? ;P Raczej mialem na mysli sadowy nakaz zaplaty odszkodowania
    > za kazda sprzedana przez pytajacego sztuke produktu ;)

    Przecież on KUPIŁ tę rzecz - za co miałoby być odszkodowanie?

    pzdr, Gotfryd