eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzedaz z USA produktow z dystrybutorami w PL umowa patentowa itp › Re: sprzedaz z USA produktow z dystrybutorami w PL umowa patentowa itp
    From: bartek <b...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzedaz z USA produktow z dystrybutorami w PL umowa patentowa itp
    Date: Tue, 29 Mar 2011 23:03:25 +0200

    W dniu 2011-03-29 22:54, Dżejm pisze:

    > Ale czy mogę w Polsce zastrzec znak towarowy firmy z USA i w ten sposób
    > zablokować sprzedawanie jej produktu w Polsce przez kogoś innego niż ja,
    > albo nawet całkiem zablokować sprzedawanie jej produktu w Polsce ?
    >
    > Brzmi absurdalnie.
    >
    > pozdro
    > Dż
    wrzuce pismo od rzecznika jakie dostalem bo widze ze rozne opinie a
    pismo jest jednoznaczne

    List ostrzegawczt
    pismo przedprocesowe

    dotyczy : wezwanie do zaniechania dzialan niedozwolonych
    wzywa panstwa do niezwlocznego zaniechanai naruszania praw wylacznych do
    wspolnotowego znaku towarowego "OPI" CTM 1831080 przeznaczonego do
    oznaczeniu towarow w klasach 3 5 ... zarejestrowanego na rzec zfirmy opi
    producet inc z siedziba w north hollywood...
    na podstawei zawartych umow o dystrybucje na terenie polski spolka x
    jest wylacznym dystrybutorem wyrobow firmy opi i na podstawie tychze
    umow jako wylaczne jest upowazniona do uzywania znaku towarowego a takze
    do wystepowania przeciwy wszystkim ktorzy te prawa wylaczne naruszaja

    powoluje sie na

    artk 296 ust 2 prawo wlasnoci przemyslowe z dnia 30 czerwa 2000r

    nie ma watpliwosci ze panstwa dzialanosc polega wlasnie na bezprawnym
    wprowadzniu do obrotu towarow opatrzonych zastrzezonym znakiem towarowym
    opisanym na wstepie dowody takich niedozwolonych dzialan sa w posiadaniu
    spolki

    pragne podkreslic ze zarowno na gruncie pwp jak i ustawy z dnia 16
    kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji przedsiebiorca
    ktorego prawa i interesy zostaly naruszone moze zadac od sprawcy naruszenia

    zaniechania niedozwolonych dzialan
    usuniecia ich skutkow
    wydania bezpodstawie uzyskanych korzysci ......

    ponadto
    art 35 u 1 ustawy pwp

    kto w celu wprowadzenia do obrotu oznacza towary podrobionym znakiem
    towarowym zarejestrowanym znakiem towarowym ktorego nie ma prawa uzywac
    dokonuje towarami oznaczonymi takimi znakami podlega grzywnie karze
    ograniczenia wolnosc itd...

    w zwiazku z powzszym nie rezygnujac z mozliwosci wysuniecia dalej
    idacych roszczen rowniez o charakterze odszkodowawczym w imieniu mojego
    mocodawcy wzywam :

    natychmiastowego zaprzestania wprowadzania do obrotu towarow opatrzonych
    zastrzezonym znakiem towarowym
    zniszczenia zpaasow
    pismienego ptowierdzenia spelnienie zadan

    pismienego zobowiazania sie do niepodejmowania w przyszlosci czynnosc
    zwiazanych z wprowadzaniem do obrotu towarow opatrzonych zastrzezonym
    znakiem

    i jakis wydruk z bnazy znakow towarowych wspolnotowych OHIm

    czyli wychodzi na to ze zakleje tylko napis OPI na pudelku i wszystko gra?