eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzedaz z USA produktow z dystrybutorami w PL umowa patentowa itp › Odp: sprzedaz z USA produktow z dystrybutorami w PL umowa patentowa itp
  • Data: 2011-03-30 12:06:27
    Temat: Odp: sprzedaz z USA produktow z dystrybutorami w PL umowa patentowa itp
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@g...mierzwiak
    .com...

    > Dlaczego srac? Krotko mowiac: wlasciciel znaku ma gwarantowany monopol
    > patentowy. Jesli wlasciciel marki OPI stoi po ich stronie to sa w stanie
    > nie tylko Ciebie skutecznie blokowac ale i byc moze dostac odszkodowanie
    > za straty, ktore udowodnia, czyli np procent od tego co juz sprzedales.

    no ale zaczac trzeba (zeby taki biznes dalej prowadzic w dluzszym okresie
    czasu nie ze wzgledu na papier toaletowy ktory ci przyslali) od pytania
    do firmy w usa, w koncu jak wiedza ze polandii wspolpracuja z firma x
    ktora na dodatek (jak mniemam) zostala upowazniona do wykorzystania znaku
    i ma wylacznosc na sprzedawnie towarow to conajmniej dziwne jest ze ktos
    autorowi watku wyslal towar ze stanow i dal fakture

    jak dla mnie to wyglada ze owa firma x owszem towarem handluje, ale wylacznosci
    raczej nie ma

    a co do wykorzystania znaku - miliony produktow ktorych znaki towarowe
    sa zastrzezone sa dostepne w tysiacach sklepow internetowych i nikt z
    tego powodu siedziec nie idzie, co do zasady towar mozesz sprzedawac, nawet
    jezeli beda sie burzyli o znak to nie maja prawa zabronic ci pokazania
    wlasnorecznie zrobionego zdjecia towaru w oryginalnym opakowaniu, opisu,
    nazwy producenta i towaru - a to chyba wystarczy, prawda?