eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzedaż wiązana: rezerwacja miejsca tylko w pierwszej klasie › Re: sprzedaż wiązana: rezerwacja miejsca tylko w pierwszej klasie
  • Data: 2009-11-20 15:02:40
    Temat: Re: sprzedaż wiązana: rezerwacja miejsca tylko w pierwszej klasie
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (20.11.2009 15:49), Przemek Lipski wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale zniżki od tych 4 zł, to by chyba do 2 zł dochodziły. W przypadku braku
    > zniżek, to ogromna dodatkowa kasa w skali roku.

    No normalnie kokos i poratowanie budżetu kolei :).

    Jakby to miało być dla celów budżetowych - to by nie było stosunku
    bilet/rezerwacja 60/4 (z pamięci piszę, ale chyba mniej więcej te
    kwoty), tylko 40/20.

    Myślę jednak że Intercity chciało zrobić tani bilet, tyle że musieli
    zrobić to z rezerwacjami, bo albo mają jakieś przepisy wewn których nie
    chce im się zmienić, albo im "w system nie wchodzi" bez rezerwacji, albo
    wreszcie planował to ktoś kto "robi w" pociągach z rezerwacjami od 30
    lat i do głowy mu nie przyszło że może rezerwacji nie być.

    Poza tym - TLK bywa też całkiem zapchane, zwłaszcza w przedziałach dla
    palących.

    p. m.