  • Data: 2009-11-18 18:30:02
    Temat: Re: sprzedaż wiązana
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lis, 19:27, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > aha, z lotto najskuteczniej :)

    > a wiem wiem. ty był tylko przykład.

    swoja droga to pewnego rodzaju bezczelonosc ustawodawcy - rosnie
    liczba klauzul niedozwolonych, ktorych przedsiebiorca nie moze
    stosowac wobec konsumenta - z jednej strony cool, tylko wystarczy
    zamiast przedsiebiorcy dajcie urzad, a zamiast konsumenta petenta i te
    wszystkie klauzule staja sie oki :) nagle fikcja doreczen staje sie
    oki [ba nawet jest niezbedna] itp. itd.