  • Data: 2010-05-18 12:16:53
    Temat: Re: sprzedaż bazarowa w lokalu przedsiębiorstwa czy poza?
    Od: "G" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wogole mozna nie miec zadnego miejsca prowadzenuia dzialalnosci.
    > Ktos moze przeciez handlowac np scierkami do kurzu ktore nosi w plecaku i
    > wystarczy mu pol metra kwadratowego powierzchni.
    > Wykonujac uslugi mozesz je wykonywac np. u Kleinta - np. naprawiasz
    > komputery u osob indywidualnych albo w siedzibach innych
    > rzedsiebiorcow - to co, wg Ciebie masz ich mieszkania i siedziby zglaszac
    > jako wlasne?

    Jak sprzedaje towar u klienta to obowiązują mnie/go konkretne obowiązki
    (wylegitymowanie sie umocowanie itd).
    Nie dotyczy np. swiadczenia usług. Jak sprzedaje scierki na ulicy to DG
    rejestruje pewnie tam gdzie mieszkam albo uzyczam powierzchnie - inaczej nie
    zarejestruje. W takim razie sprzedana sciera na ulicy czy u klienta w domu
    to towear sprzedany poza lokalem przedsiębiorcy. Wg przysluguje prawo 10 dni
    od odstapienia od umowy.
    Chyba ze są jeszcze jakies regulacje o handlu np obwoznym.