  • Data: 2010-05-18 09:55:00
    Temat: Re: sprzedaż bazarowa w lokalu przedsiębiorstwa czy poza?
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "G" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hstj01$6em$1@inews.gazeta.pl...

    > Powiedziano mi w Urzędzie Gminy ze nie musi, ale wg mnie to jest tylko
    > określenie charakteru prowadzonej DG, ale konkretne targowiska powinien
    > zawrzeć we wpisie do ewidencji.

    Wogole mozna nie miec zadnego miejsca prowadzenuia dzialalnosci.
    Ktos moze przeciez handlowac np scierkami do kurzu ktore nosi w plecaku i
    wystarczy mu pol metra kwadratowego powierzchni.
    Wykonujac uslugi mozesz je wykonywac np. u Kleinta - np. naprawiasz
    komputery u osob indywidualnych albo w siedzibach innych przedsiebiorcow -
    to co, wg Ciebie masz ich mieszkania i siedziby zglaszac jako wlasne?

    Pozdrawiam
    SDD