    From: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprawa spadkowa
    Date: Fri, 16 Oct 2009 00:37:04 +0200

    Jacek23 pisze:

    > No przeciez skoro sad na wniosek zabezpieczy wszystko w mieszkaniu
    > rozumiem no to i znajdzie pieniadze nie?

    Nie. Nie znajdzie. Sąd nie przyjdzie nic zabezpieczać. Sąd nie przyjdzie
    spisywać inwentarza niespodziewanie dla ojca, na następny dzień po Twoim
    wniosku.

    Odpowiadając również na Twojego poprzedniego posta, gdzie napisałeś:

    Od postanowienia o zabezpieczeniu spadku, a także postanowienia o
    oddaleniu wniosku o zabezpieczenie oraz uchylającego zabezpieczenie
    przysługuje apelacja. Na pozostałe postanowienia sądu w sprawie
    zabezpieczenia, np. o zmianie środka zabezpieczenia, przysługuje zażalenie.

    Ojciec dostanie to postanowienie. Zakładasz, ze ukrywa forsę. Nie
    zakładasz, że jest idiotą, ale zakładasz, że mając czas na zaskarżenie,
    nie zdoła ukryć kasy przed uprawomocnieniem się orzeczenia o
    zabezpieczeniu? No to Ty co najmniej naiwny jesteś.

    A Ci prawnicy, co Ci udzielili porad, to kodeks czytali, kasę wezmą, ale
    nie zrozumieli o co Ci chodzi, albo udają, ze nie zrozumieli.

    Pytania moje i innych tutaj zadawane mają właśnie na celu ustalenie ile
    na sprawie można stracić;)