  • Data: 2006-04-06 11:22:01
    Temat: Re: sprawa sądowa
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > (bodajże 270 i 286) ale innego przypadku, tzn jest to wyłudzenie kredytu
    > na
    > szkodę banku, ale posłużenie się dokumentami innej osoby

    Doprecyzuj: tego samego czynu, czy _takiego_ _samego_ czynu? Jezeli
    przestepstwo zostalo popelnione dwukrotnie, to naturalnym wydaja mi sie dwa
    sledztwa w tej sprawie. Co innego, ze juz sama sprawe karna pewnie mozna
    polaczyc, z tym ze oskarzony bedzie odpowiadal za popelnienie dwoch
    przestepstw.

    Pozdrawiam,

    Tiger