  • Data: 2003-03-19 12:56:53
    Temat: Re: sprawa o alimenty i powołanie świadków
    Od: "Justyna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ktoś owej koleżance broni osiągania dochodów w *innych* firmach ?
    > Informacja z US obejmuje wszystkie legalne i opodatkowane dochody...

    O właśnie. Przypomina mi się, jak za moich studenckich czasów w akademiku
    miejsce dostał koleś, którego ojciec miał wielką firme i niesamowitą kasę.
    Dlaczego?
    1. Przedstawił zaświadczenie, które ojciec sam sobie wystawił, wpisując
    jakąś smiesznie małą kwotę.
    2. koles lubił mieszkać w akademiku.
    3. na podstawie tych samych kwitków dostał stypendium socjalne :-)
    Tak wesoło było na UW.

    Ponoć teraz to zmienili i potrzebne są zaświadczenia z US.

    --
    Pozdrawiam,
    Justyna K.