  • Data: 2003-04-10 10:23:19
    Temat: Re: spotkania z dzieckiem
    Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > w dzień wyznaczony przez sąd na spotkanie, dziecko jest chore. czy muszę
    zgodzić się na spotkanie innego dnia zamiast tego wyznaczonego?

    nie musisz, i dobrze by bylo gdybys miala zaświadczenie od lekarza ,ze dziecko
    jest chore (ja musialam mojemu ex przedstawiac takie zaswiadczenie)
    > co mi grozi, jeśli nie umożliwię zasądzonego spotkania?

    jeli bedzie to sporadyczne to raczej nic nie grozi, gdyby sie powtarzalo czesto
    to mozesz spodziewac sie sprawy o utrudnianie kontaktow. No a poza tym moze
    byc troche nerwowo, gdy ojciec przyjdzie po dziecko a ty go powiadomisz ,ze
    jest chore.

    Pozdrawiam.Gosia