  • Data: 2012-06-21 09:49:00
    Temat: Re: spółka z synem
    Od: spp <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-21 08:24, Marzena pisze:

    > Mam podobną sytuację. Czy mogę oficjalnie zatrudnić syna? Jeszcze
    > studiuje, mieszka ze mną i jest na moim utrzymaniu.

    1. Definicja osoby współpracującej z przedsiębiorcą

    Za osobę współpracującą z osobą prowadzącą pozarolniczą działalność
    (dalej: przedsiębiorcą) uważa się małżonka, dzieci własne, dzieci
    drugiego małżonka i dzieci przysposobione, rodziców, macochę i ojczyma
    oraz osoby przysposabiające, jeżeli:
    - pozostają z nią we wspólnym gospodarstwie domowym i
    - współpracują przy prowadzeniu działalności.

    IMHO nie da się tak prosto. :(

    --
    spp