  • Data: 2003-11-14 08:46:05
    Temat: Re: spółka cywilna - likwidacja - problem
    Od: "HAWK" <h...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    konkretnie chodzi mi o ksero i komputery zakupione przed moim wstapieniem
    niestety nie uwzgledniono tego w moim wkladzie (wklad wpisalismy maly bo
    mnie przekonali by tak wpisac zeby mniejszy podatek zaplacic) ale w umowie
    spolki jestem rownoprawnym wlascicielem (3 wspolnikow po 33,33%)
    wiec czy mam prawo do ujecia tych przedmiotow w rozliczeniu wspolnikow po
    likwidacji spolki
    czlowiek wierzyl w moralnosc ludzka i myslal ze znal ludzi z ktorymi
    wchodzil w spolke ale kasa zmienia ludzi !!!!
    z gory dziekuje
    pozdrawiam
    hawk