  • Data: 2003-06-02 22:15:13
    Temat: Re: spolka cywilna -RATUNKU!!!
    Od: "miomo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale ja moge udowodnic ze mnie 6 lat w Polsce nie bylo!!!
    Czy naprawde nic nie moge zrobic?
    Czy tylko dlatego ze bylem glupi majac 18 lat podpisalem ojcu wszystkie
    upowaznienia ,teraz mam cierpiec?
    Nawet gdy w spolce dzialo sie dobrze 1 zlotowki z tego nie mialem,a teraz
    same klopoty...
    Ile nalezy czekac na przedawnienie takiej histori?

    naprawde bede wdzieczny za kazda rade...