  • Data: 2009-12-10 22:32:53
    Temat: Re: spoldzielnia wybiera notariusza ?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    tsubomi pisze:

    > mojego notariusza przed koncem tego roku ? kto w takim przypadku powinien
    > sporzadzic umowe ? czy moge wniesc do takiej umowy zastrzezenia (np. gdyby
    > pojawialy sie w niej jakies dodatkowe warunki na rzecz spoldzielni).

    u mnie był hurt - Pani prezes miały kolejnych delikwentów poumawianych
    co 20 minut. I z żoną zaczęliśmy się czepiać, czego w tym przeczytanym
    akcie nie powinno być. Bo były rzeczy, które są w ustawie. Zatem
    stwierdziliśmy, że jak są w ustawie, to nie potrzeba ich w akcie. I
    poprosiliśmy o ich wykreślenie, skoro są oczywiste. I powstała mała
    konsternacja, notariusz jednak delikatnie stwierdził, że w sumie to
    można wykreślić, a ponieważ czas gonił, to prezeski spółdzielni
    przyklasnęły, choć niechętnie i wyrzuciliśmy chyba z 10 paragrafów z
    aktu ...

    Czyli się da, choć od tego czasu prezesi spółdzielni na mnie dziwnie
    patrzą.

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7