  • Data: 2007-05-15 20:44:31
    Temat: Re: spółdzielnia mieszkaniowa a winda
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SW" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f2d2mt$khl$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    Tak sie składa ze jest to tak technicznie zrobione ze sie nie da.
    A co do zgody na opłacanie tych 4.5 zł- jeszcze nie wiem jak to bedzie bo
    nie podpiywałem- jestem w trkacie kupna mieszkania, ale wiem ze kazdy na
    osiedlu tą opłate płaci... i zastanawiałem sie tu własnie czy tez bede
    musiał- skoro nie chce.