  • Data: 2007-05-15 16:27:33
    Temat: Re: spółdzielnia mieszkaniowa a winda
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SW" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f2ckus$9v2$1@inews.gazeta.pl...
    > witam,
    >
    > mieszkam w budynku z dwiema klatkami. W jednej jest winda a w drugiej -
    > tej
    > mojej nie. Czy powinienem lozyc na windę, która niby jest wspólna, ale nie
    > tak do konco? (nie mama możliwo?ci przechodzenia pomiedzy klatkami).
    >
    > Inne opłaty jak woda, prad od czesci wspolnej place. Chodzi mi tylko o te
    > winde.

    u nas podobnie zrobili z instalacją antenową.
    jest ok 8 bloków- i do istniejącej instalacji zbiorczej w kazdym bloku
    połaczyli antene satelitarną- i w ten sposób kazdy z mieszkanów moze ogladać
    bez dodatkowych tunerów- ok 6 kanałów- ( tvp 1,2,3tvn, polsat) i za te
    usługe trzeba miesiecznie płacić 4.5 zł
    I nie mam mozliwosci rezygnacji z tego- bo dostawca nie ma mozliwosci mnie
    pozbawić tego( odłączyć softwarowo)
    Czy jest możliwosc prwanej rezygnacji z tej "telewizji" - ?