  • Data: 2011-02-13 20:20:12
    Temat: Re: spis powszechny
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał

    > Masz, synu, naturę niewolnika. Jak puka do drzwi ktoś
    > niezapowiedziany (szczególnie gdy niechcianej wizyty się
    > spodziewasz), to szanując własny mir domowy po prostu nie reagujesz.
    > I tyle.

    Nie mam natury niewolnika, ale nie mam też natury przestępcy żyjącego
    z duszą na ramieniu. Nie jestem zasuszonym emerytem, którego nie
    odwiedza nikt niezapowiedziany.

    > Nie ma obowiązku reagowania na dzwonek/pukanie/itp., i nie jest to
    > żadna odmowa czegośtam.

    Ależ oczywiście. I gdybym wiedział że puka właśnie rachmistrz to bym
    nie otworzył. Jednak zdarzają mi się *chciane* wizyty osób których nie
    znam to i jest ryzyko otworzenia drzwi niechcianemu rachmistrzowi.