    From: "jhru" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spadek i złośliwa siostra
    Date: Sat, 28 Aug 2010 22:43:13 +0200

    Użytkownik "malgosia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i5brpj$c5u$1@news.onet.pl...

    > podaj chodz jeden racjonalny przyczyn dlaczego osoba (siuesra) miała by
    > się zrzekać należnej nieruychimosci
    >
    > jk

    jeżeli ta sprawa nie zostanie załatwiona to i tak ten dom przejmie skarb
    państwa za długi ,wcześnie czy później wtedy pop prostu wymeldują ją do
    "nikąd", a ponieważ wartość tego obiektu wielokrotnie zmaleje - koszty
    sadowe i tp i nie wiem czy jej zostanie 1 zł czy też będzie musiał jeszce
    dopłacić - bo mojego znajomego już wtedy będę odwiedzał ze świeczkami

    Przecież napisałem ,że po załatwieniu sprawy znajomy proponuje jej spłatę
    należnej jej kwoty.

    To jedno a drugie to ono wygenerował długi na tym obiekcie.

    Aktualnie dom jest nie zamieszkały ani dozorowany. Wszystko co było do
    ukradzenia ukradli złomiarze.

    jhr