  • Data: 2006-08-29 16:24:11
    Temat: Re: sp. z o.o. - akt notarialny
    Od: "baccate" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widze jeszcze szanse w podjechaniu do krs'u i namowic kogos waznego, aby
    > "dostrzegl" uchybienie.

    Warto pójść do przewodniczącego wydziału, w którym podmiot jest
    zarejestrowany.

    Jest szansa, ze z powodu wadliwosci aportu sad
    > uzna spolke za niepowstala (tego nie jestem pewien), lub wezwie do
    > uzupelnienia aportu i naprawienia kwitow.

    Raczej to drugie.

    Sad ma tutaj mechanizmy
    > przymusu. Jkaie? nie pytaj bo nie wiem.

    Grzywna, wpis z urzędu, powołanie kuratora, wykreślenie podmiotu z
    urzędu.
    Przeważnie używane są te dwa pierwsze.

    (dodatkowo mozna pismo jakowes zostawic, na znak, ze sie
    > chcialo dobrze)

    Taki trik: pismo najlepiej napisać w formie informacji o
    nieprawidłowościach
    w spółce. Wtedy sąd powinien podjąć postępowanie przymuszające z
    urzędu
    Jeżeli pismem będziemy natomiast "wnosić" o coś - może to
    podlegać
    opłacie jako wniosek z kategorii "inny" = 300zł.