eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawośmierdząca woda z kranu - do kogo się zgłosić jak ruszyć tą sprawę? › Re: śmierdząca woda z kranu - do kogo się zgłosić jak ruszyć tą sprawę?
  • Data: 2009-05-11 10:23:19
    Temat: Re: śmierdząca woda z kranu - do kogo się zgłosić jak ruszyć tą sprawę?
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysiek82 pisze:
    > witajcie
    > od pewnego czasu mam w kranie śmierdzącą wodę, woda jest z wodociągu.
    > Dostawca tłumaczy, że woda nie jest szkodliwa, ale nie da się wytrzymać
    > w tym smrodzie, przypominający smród psujących się jaj. W okresie letnim
    > dostawca by sprostać zapotrzebowaniu na wodę podłącza się pod inne
    > źródło. Dzwoniłem interweniowałem do dostawcy ale bez rezultatu. Sanepid
    > także sprawę olewa, co można z tym zrobić? Gdzie się zgłosić?
    > Z góry dziękuje za informacje.

    Mnie akurat spokojnie z MPWiK się udało załatwić sprawę, co więcej -
    mailem. Mówię o MPWiK w Warszawie, czyli nie małej firmie. Zgłaszaj :)

    Po ok. miesiącu czasu dostałem także mailem piękną odpowiedź, co zostało
    zrobione, jak, kiedy i co stwierdzono na podstawie czego - no, właściwie
    taki kawałek w pełni fachowego raportu z działań podjętych odnośnie
    zgłoszenia. Napisano mi, że po zgłoszeniu przejrzano wodociągi w
    okolicach budynków które podałem, oraz prewencyjnie na większym
    obszarze. Dodano też na pewien czas więcej chloru czy tam innego środka,
    podobno też jakoś bardziej zaczęto napowietrzać wodę wychodzącą w rury.

    Baaardzo miło zostałem zaskoczony tym faktem, a był to taki moment,
    gdzie w dwóch-trzech dzielnicach Warszawy woda z kranu była lekko
    brązowa i śmierdziała stęchłymi szmatami do podłogi. Sprawa z tym
    smrodem była dość głośna (ok. 3-4 lat temu o ile pamiętam), ale poza
    zgadywanką pismaków nic z niej nie wynikało. Bo zamiast zgłosić "ludzie
    się dziwowali czemu śmierdzi"

    Pozdr,
    Tomek